terezanews











{Janar 19, 2012}   Femrat mendojnë se pamja i ka ndihmuar në karrierë

Sipas mendimit të femrave, pamja fizike ka më shumë ndikim në zhvillimin e karrierës se aftësitë profesionale. Këtë e ka zbuluar kërkimi i Marie Claire i realizuar me anketimin e më shumë se 3.000 femrave të punësuara, të moshës 18-55 vjeçare. Më shumë se gjysma e femrave të anketuara mendon se paragjykimet gjinore ende ekzistojnë në botën e biznesit, ndërsa 44 për qind e tyre kanë thënë se kanë përjetuar komente të papërshtatshme në llogari të pamjes së tyre në vendin e punës.

Rreth 46 për qind e femrave kanë pranuar se në punë kanë përjetuar ndonjë formë të ngacmimeve, 78 për qind konsiderojnë që pamja e mirë i ka ndihmuar për t’u avancuar në pozitë, ndërsa 60 për qind prej tyre mendojnë që femrat mbipeshë janë të diskriminuara në punë. Rreth 60 për qind e të anketuarave besojnë që kolegët e tyre meshkuj paguhen më mirë dhe kanë më shumë privilegje në punë, dhe që ata më parë do të fitojnë avancimin e dëshiruar.

Ndikimin më të madh në zhvillimin e karrierës janë këshillat të cilat i kanë marrë nga kolegët më të vjetër, ndërsa 58 për qind e tyre më me qejf do të kishin një femër për shefe se një mashkull.



Lini një Përgjigje

et cetera
Këtë e pëlqejnë %d blogues: